Hubnutí, den 1 - Můj první trénink bříška a lehkých cviků, co mi dělá problémy, hlad po cukru

28. prosince 2014 v 17:02 | http://life2006.blog.cz/ |  Hubnutí, cvičení atd
Dneska jsem měla k snídani banán s nakrájenými jablíčky, a veku slabě ohřátou v troubě, na to jsem nakrájela 30 procentní eidam a šunku, slabě jsme to namazli olivovým máslem, opravdu slabě, a dala jsem si zelený čaj. Před snídaní jsem si tajně v koupelně dávala 15 dřepů :D a dala jsem to. Nasnídala jsem se společně s přítelem a synkem a vyrazili jsme asi po hodině na takovu zdravotní zimní - ledovou procházku kolem Liberecké přehrady. Měli jsme sebou našeho velkého křížence Majkyho.

více v celém článku pod perexem :-) děkuji








snídaně ...


Procházka byla fajn, oběd jsme nestihli, přítel odjížděl domů (nebydlíme spolu), zatím :-)Místo oběda jsme si dali ovesnou kašičku z Albertu, čokoládovou. Je to velmi rychlé jídlo a zdravé. Naházela jsem do toho pro tři lidi jeden banán. Stačilo to.


Bylo asi dvě hodiny a já vlastně mohla hřešit, nikdo tam nebyl kdo by mně hlídal a já si mohla dobat cukroví atd, ale nevzala jsem si.

Asi ve tři jsem si připravila svačinu, ráno zbyli plátky veky a tak jsem sobě a malému připravila dvě veky plátky s eidemem, šunkou a každýmu dvě kolečka musli sušenek + pití zelený čaj. Já jsem si své jídlo dala až po cvičení. Dneska jsem poprvé cvičila. 30 minut cvičení, pořádně na bříško. Více cviků ve videu.


cvičení trvá 23 minut a dá vám určitě dost zabrat na bříško. :-)


Svačinu jsem si dala zhruba až po půl hodině po cvičení

Největší problémi mi dělá se zajíst, pořád mám obrovský pocit nedojedění se, nemám přímo hlad to nemohu říct, ale chuť zobnout sem a támhle, takový absták na cukr a sůl, byla jsem zvyklá dobnout do tatranky, sežrat misku slaných oříšků atd a teď nic s toho nesmím a musím si to tvrdě odříct. Příjdu si omezována atd. Musím se s tím poprat. Jen ten hlad prostě pořád mám a to mi vadí. Abych nemyslela tak na dobroty kolem občas dobnu do slunečnicových jadýrek (musím to sama před sebou schovávat, protože bych to sezžrala celé) ...


K večeři si dám fazolky z trochou kukuřičky, sypané sýrem eidem a čaj. potom už to musím vydržet do rána.

Ráno si musím přivstat abych se mohla nasnídat, jdu do práce ...


 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Perrie Perrie | Web | 28. prosince 2014 v 19:19 | Reagovat

Udělej si domácí ovesnou kaši.. Je to mnohem lepší, levnější a zdravější. A klidně si denně dopřej ten čtvereček/ dva čokolády ;) s váhou ti to nic neudělá a pak se vyhneš takovýmu tomu stavu, kdy spořádáš 3 tabulky najednou - to už se projeví. Jinak pokud nejseš sytá, tak ti doporučuji jíst zeleninu:) je málo kalorická a perfektně zasytí:)

2 Ko Ky Ko Ky | E-mail | Web | 28. prosince 2014 v 19:58 | Reagovat

tak to je moc pěkné a máš talent ;)
je vítej, jsem si říkala, kam jsi se poděla:) díky za názor, no fotila bych se, ale není chuť a někdy ani čas, ale vždy když je, tak fotky jsou :) a je to můj synovec :)

3 Ko Ky Ko Ky | E-mail | Web | 28. prosince 2014 v 20:02 | Reagovat

Tedy moc pěkně jíš. A proč necvičíš před přítelem? ty se před ním stydíš? :)
Pěkný den jsi si udělala. Já naštěstí cukroví už nemám, nebo možná že je i, ale je někde schované na Silvestra :D

4 Ko Ky Ko Ky | E-mail | Web | 28. prosince 2014 v 20:44 | Reagovat

není zač, já jen ráda napíšu pravdu ;) zítra se během poledního klidu při kávě na Tebe chystám juknout, nějak momentálně internet nestíhám a navíc mi není momentálně v tuto chvíli moc dobře :/
ale nestyď se :)

5 silluety silluety | Web | 28. prosince 2014 v 20:49 | Reagovat

Přeju ti hodně štěstí :) protože vím, jak je to těžké si to udržet :D

6 Lóra Lóra | Web | 28. prosince 2014 v 22:23 | Reagovat

moc děkuji všem za podporu, ještě jednou díky

7 Niki Niki | E-mail | Web | 28. prosince 2014 v 22:27 | Reagovat

Ahoj,

Naopak ja si nemyslím, že ješ pekne, sú tam samé sacharidy a je toho málo. Ako vravela Perrie, ovesnú kašu si sprav radšej sama :) je skvelá na ráno s nejakým ovocím, zasýti ťa to na dlhu chvílu, ak cheš schudnuť, jedz radšej 5x denne a zdravo- ovocie a sacharidy dopoledne a odpoledne skôr zelenina a bielkoviny... biely chlieb je tiež dosť zabijak pre ludské telo, ale ako sa vraví všetko s mierou :) takže aj ten je v malej miere prospešný... podla mna by si mala papať viac eleniny ktorá má málo kalorii ale je oveľa rospešnejšia pre telo :).. hlavne nebud hladná, to skutočne nie je dobre a potom sa ti môže stať že sa preješ a bude ti uplne nanič... drž sa .. nechcem ťa tu komandovať ani nič podobné, len som vyjadrila svoj názor :) pekný den zajtra  prajem :)

8 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 29. prosince 2014 v 8:37 | Reagovat

Hodně štěstí při hubnutí :-) já osobně nehubnu a jím to co chci, protože si myslím, že život není jen o postavě :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama